piątek, 5 sierpnia 2016

Podsumowanie miesiąca [ lipiec ]

Kochani, pierwszy miesiąc wakacji już za nami, a to oznacza Wrap Up z lipca (niestety spóźniony)! W tamtym miesiącu zdołałam przeczytać 5 książek. Taaa...wiem. Nie jest to powalający wynik, ale jestem z niego osobiście zadowolona.

Instagram - link


1."Zabójczyni" - Sarah J.Maas
Była to pierwsza przeczytana książka w lipcu. Gdy przeczytałam Dziedzictwo ognia postanowiłam najpierw kupić nowelki i później zainwestować w Królową cieni. Wszystkie 4 nowelki bardzo mi się podobały, jakby dopełniły postać Celaeny i poznałam przeszłość Królewskiej Obrończyni. Czytając tą książkę, zakochałam się w Samie. Wiedziałam co się stanie na końcu,ponieważ było to wspomniane przez całą serie, ale i tak miałam nikłą nadzieję, że może historia inaczej się potoczy.

2."Zostań, jeśli kochasz" - Gayle Forman
Moje pierwsze spotkanie z panią Gayle. Jest cienką książką, którą się czytało szybko i przyjemnie. Więcej, o niej się rozpisałam w recenzji. Przeniesiecie się do niej po kliknięciu tytułu :)

3."Wróć, jeśli pamiętasz" - Gayle Forman
Jest to kontynuacja powyższej książki. Była trochę słabsza niż pierwsza część, ale sięgnęłam po nią, bo byłam bardzo ciekawa dalszych losów Mii i Adama po tragedii.


4."Zawsze stanę przy tobie" - Gayle Forman
Tak...tak. Kolejna książka tej autorki. Tym razem jest to jednotomówka o dość specyficznej fabule, ale przeczytałam ją w dwa dni.

5."Gdy zapłaczą cykady - Księga Marnowania Czasu" - Ryukishi07, Yoshiki Tonogai
Tym razem ta pozycja nie jest książką, a komiksem, dokładniej mangą. Jest to dość tajemniczy, nieprzewidywalny horror z zaskakującym końcem. Bardzo polecam ją osobą bardziej czytującym już w mangi i interesującą się tego typu rzeczy.



Przez ostatni tydzień nie wiem, co się ze mną dzieję :/ Nie chce mi się nic czytać, pisać recenzji czy fanfiction. Chyba mam zastój czytelniczy jak i twórczy. Polecacie jakieś sposoby na kaca książkowego? Nie mogę się go pozbyć.
Post dość krótki, ale w następnym tygodniu pojawi się recenzja Zawsze stanę przy tobie (mam na dzieję, że tak będzie i zrobię coś z tym zastojem). Do zobaczenia wkrótce!

15 komentarzy:

  1. Czytasz bardzo dużo książek :) U mnie ostatnio idą dosyć powoli, bo czytam grubą, napisaną ciężką czcionką książkę rosyjskojęzyczną, do tego pisaną starym językiem. Czytam ją ponad dwa miesiące, przede mną druga połowa. :D

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zły link, zapraszam na mojego bloga juliabloger.blogspot.com :)

      Usuń
    2. O jeny ja nie dałabym rady sięgnąć po nią, a co dopiero przeczytać O.O Podziwiam cierpliwość. Trzymam kciuki, żeby ci się udało! ♥
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Powiem po raz tysięczny: 5 książek to super wynik! Po raz tysięczny powiem: że nie trzeba przeczytać 10000 książek w ciągu miesiąca, żeby być z siebie dumnym. Jak widzę na pięćdziesiątym blogu:" Przeczytałam w tym miesiącu 20 książek, no cóż, mogło być lepiej..." to mnie coś strzela.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, fakt. Ale czasem głupio się robi, gdy jakaś osoba w tym czasie przeczyta 3 razy więcej książek niż ty. Czasem mam wytłumaczenie, że to nie są żadne zawody, tylko czyta się dla samej przyjemności.
      Dziękuję i pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Bardzo dobry wynik! :D
    Z tych książek czytałam tylko ,,Zostań jeśli kochasz" i książka była bardzo przyjemna. Mi w tym miesiącu udało się przeczytać 7 książek. :D
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej na moim blogu: http://zakochana-w-czytaniu.blogspot.com/2016/08/lba-po-raz-trzeci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, obecnie żaden z panów nie pasuje mi do Celaeny tak jak Sam. Doriana nigdy za bardzo nie lubiłam, Chaol stracił całe moje zaufanie, a Rowan... Chciałabym, żeby pozostali przyjaciółmi, bo świetnie się w tej roli uzupełniają. A Sam był przeuroczy <3 Uwielbiam te nowelki, bo dają duży wgląd w przeszłość Zabójczyni Adarlanu i to, jak została ukształtowana w osobę, którą jest teraz. Niedawno czytałam Zostań jeśli kochasz i nie za bardzo przypadła mi ta powieść do gustu, była raczej średnia, nie zachwycała. Gratuluję wyniku i trzymam kciuki, by sierpień był jeszcze lepszy!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się z tym zgadzam :D Sam był idealny dla Celaeny ♥ Na samym początku, kiedy czytałam "Szklany Tron" byłam za Dorianem. Ale teraz trzymam kciuki za Chaola, a Rowan też dla mnie nadaje się ta takiego najlepszego przyjaciela. Zwłaszcza, że dzieli ich magiczna więź i to dosłownie ;)

      Usuń
  6. Cześć!
    Śledzę Twojego bloga i bardzo go polubiłam, więc nominowałam Cię do LBA. Szczegóły u mnie na blogu: http://siegamypoksiazke.blogspot.com/
    Pozdrawiam ☻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, na pewno odpowiem na nie za kilka dni. Więc mam na dzieję, że będziesz wyczekiwała na post. :)
      Pozdrawiam ciepło ♥

      Usuń
  7. 5 ksiazek to bardzo dobry wynik! Ja mialam niestety lekki zastoj w tym miesiacu :/
    Ogladalam film na podstawie "Zostan, jesli kochasz" i... Uwielbiam go. Sama nie wiem, dlaczego jeszcze nie przeczytalam ksiazki. Bede musiala to nadrobic! No i czekam na recenzje drugiej czesci ;)

    Pozdrawiam cieplo! Masz bardzo ladnego bloga, obserwuje i czekam na kolejne postu :)
    Jakbys miala wolna chwilke to zapraszam do siebie

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 książek to dobry wynik. Ja przeczytałam 4 i też jestem z siebie dumna.

    Nominowałam Cię do LBA. Więcej na moim blogu https://moje-czytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, na pewno odpowiem na nie za kilka dni. Więc mam na dzieję, że będziesz wyczekiwała na post. :)
      Pozdrawiam ciepło ♥

      Usuń
  9. Masz się czym pochwalić, widzę, że lipiec obfitował w ciekawe pozycje czytelnicze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń