środa, 20 lipca 2016

25 książkowych faktów o mnie

Witajcie!
W pierwszym poście wspominałam co znajdziecie na moim blogu. Dziś postanowiłam napisać coś o sobie. Na początku chciałam wykonać TMI Book Tag i nie mogłam się zdecydować co wybrać, dlatego zapytałam się was na Snapie. Wszyscy jednogłośnie odpowiedzieli "Zrób 25 książkowych faktów o mnie" no i jest :) W ten sposób poznacie mnie w ciekawej i przyjemnej formie. Dlatego bez przedłużania ZACZYNAMY!


1. Większość osób nielubi serii After, ponieważ jest "przeciętna" i uważają, że jest to 50 twarzy Greya dla nastolatek. Ale mi bardzo się spodobała.

2. Od zawsze oglądałam filmy, a później czytałam książki. Teraz chcę to zmienić.

3. Bardzo lubię używać zakładek i z chęcią je kupuję.

4. Nałogowo czytam książki od stycznia tego roku.

5. Moimi ulubionymi gatunkami jest fantastyka i romans, najlepiej gdy oba są połączone w jedno.

6. Nigdy nie sięgnęłam  i nie zamierzam sięgnąć po kryminały. Może kiedyś się do nich przekonam, ale wątpię.

7. Zawsze chciałam mieć tęczową biblioteczkę, ale mam za mało książek.



8. Uwielbiam silne kobiece postacie, które w głębi serca skrywają delikatną część siebie, typu Celaena ze Szklanego tronu. 

9. Posiadam dużo fikcyjnych mężów i przed pójściem spać wymyślam różne sytuacje z nimi.



10. Kocham czytać fanfiction, nawet własne piszę, ale tylko z kpopowymi zespołami i z związkami homo (Yaoistki łączmy się xD).


11. Podczas czytania książki, która ma własną adaptację filmową słucham soundtrack z tego filmu.

12. Jestem uzależniona od oglądania booktuba i bookstagrama.

13. Nie przepadam za czytnikami, ponieważ i tak nigdzie nie czytam w miejscach komunikacji miejskiej i moim zdaniem bezsensu płacić tyle samo za ebooka co za papierową książkę.

14. Po zamówieniu nowej książki czy nawet podręczników pierwsze co robię to wącham je.


15. Bardzo lubię pić herbatę, podczas czytania. Są to moje 2 największe uzależnienia i gdy łączę to w całość jestem w niebie.

16.  Moje nałogowe czytelnictwo zawdzięczam serii Zwiadowcy. 

17. Zawsze staram się czytać książki do końca, ponieważ nigdy nie wiadomo czy akcja pod koniec może gwałtownie się zmienić.

18. Uwielbiam brać udział w książkowych konkursach.

19. Nie jestem dwu zadaniowa i nie potrafię czytać dwóch książek naraz, bo plączą mi się wątki.

20. Nie cierpię, gdy książka ma połamany grzbiet. 

21. Nie umiem nienawidzić książki w 100%, bo w każdej próbuję znaleźć coś przyjemnego i warte uwagi no chyba, że jest to totalny gniot.

22. Rzadko wypożyczam książki z biblioteki wolę je kupić i mieć je na własnej półce, a później przeczytać.

23. Łatwo wzruszam się na książkach. Jestem dość wrażliwą osobą. Płaczę nawet, gdy słucham muzyki i przypominają mi się przykre sytuację.

24. Bardzo często reorganizuję swoją biblioteczkę.



25. Jeśli książka jest wciągająca, potrafię ją czytać do 4 nad ranem.



Na dzisiaj to tyle, jeśli macie do mnie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach. Na wszystkie odpowiem z wielką chęcią ;) Do zobaczenia ♥ 

19 komentarzy:

  1. Kurczę, jak sobie tak przeczytałam te wszystkie fakty to tak jakbym pisała o sobie. Większość z tych faktów mogłabym przypisać do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele faktów jest także o mnie :) Kocham czytać książki i często płaczę, wzruszam się, albo zastanawiam się jak sytuacja z książki wyglądałaby w moim życiu. Fanfiction czytałam tylko jedno, trzytomowa seria Ostatnia spowiedź. Tyle razy śmiałam się, płakałam przy czytaniu tych książek, że aż sama nie mogę uwierzyć. Obecnie ta seria jest u mnie na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo czytałam pozytywnych recenzji o "Ostatniej spowiedzi" i w najbliższej przyszłości chciałabym ją przeczytać :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tym postem bo można się dużo o Tobie dowiedzieć. Niestety, różnimy się prawie pod każdym względem, haha.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nienawidzę połamanych grzbietów -.-
    kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki z połamanymi grzbietami brzydko wyglądają :/ A gdy książka jest gruba i ma okładkę miękką to niestety się zdarza.

      Usuń
  5. Zgadzam się z większością faktów :D
    Pozdrawiam
    https://bojakochamczytacksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość faktów mogłabym przypisać i sobie xd
    Yaoi <3
    Ja nie cackam się z książkami, więc większość ma połamane grzbiety :'D
    Z jakiego anime jest tamta scena? Wydaje mi się, że je oglądałam, ale nie mogę przypomnieć sobie tytułu :(
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Ami :)
    Osobisty ósmy księżyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gif jest z "Diabolik Lovers" :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
    2. A nie, to jednak nie oglądałam :)
      Musiałam z czymś pomylić

      Usuń
    3. A no widzisz :D Ogólnie polecam. Jeśli jest dla ciebie ważna fabuła to raczej ci się nis spodoba 😂 Ale oglądałam anime dla kreski, która jest cudowna. ❤

      Usuń
  7. Moje nałogowe czytelnictwo zaczęło się od książki szczecińskiej autorki p.t."Masło przygodowe", choć jest to raczej mało znana książka dla dzieci to i tak bardzo ją lubię. Możliwe że gdyby nie ona, nie miałabym teraz swojego bloga, na którego serdecznie zapraszam:

    http://bookanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, też chciałabym mieć taką śliczną biblioteczkę jak ta na zdjęciu, albo coś w typie tej, którą ma Maja K (pewnie znasz dobrze tę biblioteczkę skoro oglądasz bootube). Choć w większości punktów jestem podobna to w dwudziestym trzecim mam całkowicie odmiennie. Co prawda ryczałam przy zwykłej zapowiedzi ,,Zostań, jeśli kochasz', ale książki bardzo rzadko mnie wzruszają.

    Zapraszam w wolnej chwili na mojego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biblioteczka Mai jest przecudowna ♥ Jest moją inspiracją :)
      Z chęcią zajrzę na twojego bloga.

      Usuń
  9. Jakbym słyszała moją koleżankę ;) ja wczoraj czytałam do 2 w nocy HP i zakon Feliksa ;) chyba najdłuższa książka jaką przeczytam w życiu.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ♥ zainspirowałaś mnie do napisania podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę tęczową biblioteczkę! <3 jednak podobnie jak ty mam mało książek... :(
    Dziewczyno śpij, a nie czytaj do 4 ;) No jakbym widziała siebie no, bo co jest bardziej interesującego niż książka. :D
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł na post ;) Także marzę o tęczowej biblioteczce, jestem uzależniona od booktuba i bookstagrama, wzruszam się i nienawidzę połamanych grzbietów-UGH! Ustawienie książek w mojej biblioteczce zmieniam przynajmniej raz w tygodniu-hahaha :D Chyba każdy książkoholik ma coś z wyżej wymienionych faktów. Pozdrawiam ;) http://bookmania46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń