piątek, 15 lipca 2016

Kolejny amatorski blog książkowy?

Witaj, drogi czytelniku!
Zapewne trafiłeś na tego bloga całkiem przypadkiem. Ale jeszcze zanim wyjdziesz, chciałabym żebyś doczytał do końca ten post. Obiecuję, że nie będzie zbyt długi. Albowiem może zainteresuję Cię moją osobą i zostaniesz na dłużej. Jeśli interesujesz się książkami oraz muzyką to miejsce jest idealne dla Ciebie! W niedalekiej przyszłości nie tylko znajdziesz tu recenzje, również różnorodne tagi, konkursy, challenge i haule. Dotychczas nie przeczytałam zbyt dużo książek, dopiero od pół roku zaczynam nałogowo je pochłaniać. Nie umiem także pisać dobrych, profesjonalnych recenzji. Z moimi rówieśnikami, którzy całymi dniami są wpatrzeni w ekrany komórek oraz komputerów, nie da się porozmawiać o książkach. Dlatego jestem przepełniona emocjami i bardzo bym chciała z kimś się podzielić moim zdaniem na temat danej powieści. Porozmawiać, podyskutować i fangirlować. Z tego powodu założyłam bloga książkowego!

Jeśli dotrwałeś do końca, serdecznie gratuluję. Mam na dzieję, że pozostawisz po sobie ślad jakim jest komentarz lub obserwacja :) Poniżej możecie wypisywać linki do własnych blogów, chętnie zajrzę. Najlepsze i najbardziej ciekawe  zaobserwuję. Dlatego to od ciebie zależy czy nim się zainteresuję.

W następnym poście napiszę trochę o sobie w dość przyjemny sposób. Tak, więc wyczekujcie go i do zobaczenia niedługo!

P.S Możecie mnie znaleźć na Instagramie oraz Snapie -> roxanna_book123
  

12 komentarzy:

  1. Czekam na kolejnego posta i życzę dużo szczęścia i powodzenia w blogowaniu :) Cieplutko pozdrawiam ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię książki,choć czasem ma dylemat .... czytać ,czy rysować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja również! Ale mam na to sposób ;) Rysuje fanarty postaci z książki, którą aktualnie czytam.

      Usuń
  3. Oczywiście, ze dotrwałam do końca. Zapowiada się następny cudowny blog o książkach. I tak na być !! Ja zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, kiedy były ferie i jakoś tak samo wyszło, była to spontaniczna decyzja.
    Czekam na następne wpisy i myślę, że się nie poddasz :)
    Pozdrawiam :**
    Jeszcze wklejam linka do mojego bloga, więc jeśli mialabys czas to zajrzyj i wyraź swoją opinię :D
    http://mylibrary642.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Ja także mam na dzieję, że moje spontaniczne blogowanie potrwa dość długo.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  4. Miło, że chcesz czytać książki i o nich rozmawiać :) Powodzenia w blogowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy! :) na pewno będę obserwować i czekam na kolejnego posta! :)
    Zapraszam do siebie, jeśli masz ochotę :)
    http://tak-zgasze-swiatlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło jak fajnie! Wchodzę sobie do Ciebie na instagrama, patrzę, a tu adres bloga. Lubię takie niespodzianki :) Na pewno będę zaglądać!
    blondynaczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak dziękować ♥ Z chęcią zajrzę również na twojego bloga.

      Usuń
  7. Zapowiada się świetnie. Zostanę na dłużej i to na 100%! Pozdrawiam :* http://bookmania46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet jeśli teraz nie czujesz, że dobrze piszesz o książkach, po kilku miesiącach na pewno się to zmieni :) Trzymam kciuki za powodzenie bloga :)

    OdpowiedzUsuń